Seth the god of chaos Picture

Crap background is crap TT^TT I think it ruined the whole thing...I might redo it. Yeah Seth was good on his own but i think drawing in pen didnt help much either. hmm.... But yeah Seth the egyptian god of chaos. Oh and the andom pieces of colour on the sides is due to the scanner and photoshop nor gimp is working >.> stupid programs lol. And the scruffy writing...well...i dunno @.@ i think i failed at doing a blood effect. - mental note - stick to photoshop for different types of writing and such.
Iron Artist: Day 14 - Personal Mythology Scene
Chaos HumanForm
Seth the god of chaos
Chaos God Mythologic Style
Pandora is Chaos